Корекційно-розвивальна робота

 

З дітьми середнього дошкільного віку продовжується групова

 розвивальна робота щодо розвитку емоційно – особистісної сфери 

на основі комплексних занять Л. Б. Фесюкова «Учусь керувати собою».



З молодшими дошкільниками продовжується групова розвивальна робота щодо розвитку сенсорних відчуттів і мовлення за програмою «Розумні малюки».

     Мета програми: розвивати артикуляційний апарат, сприяти руховій активності дітей, розвивати сприймання, увагу, уяву, пам'ять; зняти психом'язове напруження; розвивати всі види відчуттів (аудуальні, візуальні, кін естетичні).

     Загальна кількість занять – 15.

    Тривалість заняття – 20 хв.




Індивідуальна корекційно – розвивальна робота продовжується за програмою «Корекція і розвиток пізнавальної та емоційної сфер у дітей із ЗПР»

      Мета програми: вивчення, корекція і розвиток пізнавальної та емоційної сфер у дітей дошкільного віку.

      Завдання програми: розвивати сприймання, увагу, пам'ять, мислення, уяву, емоційну сферу та комунікативні навички.

      Вибірка: дошкільники 5 – 6 років.

      Складові психокорекційного комплексу:

-         Діагностичний блок.

-         Корекційний блок.

-         Розвивальний блок.

-         Профілактичний блок.

Час реалізації програми: 30 академічних годин.

Методи перевірки ефективності психокорекційного комплексу:

контрольні зрізи, тестування, спостереження, експертне опитування педагогів і батьків.




 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

                                      вправа на емоційне розвантаження