З дітьми середнього дошкільного віку продовжується групова
розвивальна робота щодо розвитку емоційно – особистісної сфери
на основі комплексних занять
Л. Б. Фесюкова «Учус
З молодшими дошкільниками продовжується групова розвивальна робота щодо
розвитку сенсорних відчуттів і мовлення за програмою «Розумні малюки».
Мета програми: розвивати артикуляційний апарат, сприяти руховій
активності дітей, розвивати сприймання, увагу, уяву, пам'ять; зняти психом'язове
напруження; розвивати всі види відчуттів (аудуальні, візуальні, кін естетичні).
Загальна кількість занять – 15.
Тривалість заняття – 20 хв.
Індивідуальна корекційно – розвивальна робота продовжується за
програмою «Корекція і розвиток
пізнавальної та емоційної сфер у дітей із ЗПР»
Мета програми: вивчення, корекція і розвиток пізнавальної та
емоційної сфер у дітей дошкільного віку.
Завдання
програми: розвивати сприймання, увагу, пам'ять, мислення, уяву, емоційну
сферу та комунікативні навички.
Вибірка:
дошкільники 5 – 6 років.
Складові
психокорекційного комплексу:
-
Діагностичний
блок.
-
Корекційний
блок.
-
Розвивальний
блок.
-
Профілактичний
блок.
Час реалізації програми: 30 академічних годин.
Методи перевірки ефективності
психокорекційного комплексу:
контрольні зрізи, тестування, спостереження, експертне опитування
педагогів і батьків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий